خریدهای من
MY SHOPPING

سبد خرید شما خالی است.

سیاست‌های حفظ حریم خصوصی

فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم خود را موظف به رعایت حریم خصوصی کاربران خود می داند. لذا این سند در توضیح و شفاف سازی نحوه استفاده از اطلاعات خصوصی کاربران تنظیم شده است.

سیاست های حریم شخصی فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم تنها اطلاعات وارد شده توسط کاربران در سایت را پوشش خواهد داد و شامل اطلاعاتی که از سایت های متصل به فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم قابل دریافت است، نمی گردد.

با پذیرفتن شرایط حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده، شما رضایت خود را از جمع آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شما مطابق با آنچه که در ذیل توضیح داده شده است را اعلام می دارید.

چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟

  • نام و نام خانوادگی شما به همراه ایمیل و شماره موبایل برای عضویت در فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم ضروری است. در صورت نیاز کارشناسان ما از شما یک عکس سلفی به همراه کارت ملی و کارت بانکی که قصد خرید توسط آن را دارید درخواست می کنند. توجه داشته باشید شماره کارت بانکی باید به صورت واضح و مشخص باشد. شما باید قسمت های دیگر کارت بانکی مانند CVV2 و تاریخ انقضا را با یک کاغذ بپوشانید تا مشخص نباشد.
  • کلیه اطلاعات شما نظیر اطلاعات سفارش ها، تراکنش ها و اطلاعات فردی شما توسط فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم جمع آوری می شود.

افشاسازی

  • در صورت تخلف شما از قوانین فروشگاه و یا درخواست مراجع قضایی، فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم موظف است کلیه اطلاعات مورد نیاز نهادهای قضایی را در اختیار آن ها بگذارد.

خدمات شخص ثالث

  • شرکت های شخص ثالث طرف قرارداد با فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم ، تنها در موارد ضروری مرتبط با ارائه خدمات موردنظر به اطلاعات شما دسترسی خواهند داشت. توجه داشته باشید شرکت های شخص ثالث مانند ارائه‌دهنده‌های درگاه پرداخت و سایر خدمت‌رسان‌های مربوط به پرداخت، سیاست‌های حفظ حریم شخصی خود را نسبت به اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت دارند. در این موارد، توصیه‌ی ما مطالعه سیاست‌های حفظ حریم شخصی این خدمت‌رسان‌ها جهت اطلاع از نحوه دسترسی و پردازش اطلاعات شخصیتان است.

کوکی ها و IPها

  • اطلاعات IP و کوکی ها و صفحه های بازدید شده توسط شما در فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم جمع آوری می شود. این اطلاعات برای مواردی همچون تبلیغات، Remarketing و ارائه محتوای مورد پسند شما استفاده خواهد شد و در اختیار هیچ سازمان و یا نهاد ثالث دیگری قرار نخواهد گرفت.

ویرایش و حذف اطلاعات

  • شما به راحتی می توانید از طریق پروفایل کاربری خود اقدام به تغییر اطلاعات شخصی خود کنید.
  • شما قادر به حذف حساب کاربری خود نیستید و فقط از طریق درخواست از کارشناسان فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم این امر امکان پذیر است.

سن قانونی

  • استفاده از فروشگاه سی دی کی اورجینال آرسان گیم به این معنی است که شما حداقل سن قانونی در محل اقامت خود را دارا هستید و یا اجازه قانونی در اختیار گذاشتن اطلاعاتتان به وابستگانتان را اعطا می‌کنید.